مزایای استفاده از دستگاه های بسته بندی ظروف یکبار مصرف
1396-04-13
معرفی دستگاه شیرینگ پک
1396-04-13

دستگاه سیل وکیوم بسته بندی

دستگاه بسته بندی وکیوم برای بسته بندی موادگوشتی، بسته بندی غذاهای دریایی، بسته بندی داروها، ، دسته بندی حبوبات،مواد غذایی،خشکبار و غیره بسیار مناسب می باشند. سیستم این ماشین ها میکروپروسسوری است و عملکرد بسته بندی آنها بسیار عالی می باشد. طراحی محکم و سخت ابزارهای اندازه گیری آن، صفحه نمایش دیجیتال و سیستم حفاظتی الکتریکی آن باعث عملکرد بهتر و ایمن بودن آن شده است. دستگاه وکیوم بسته بندی که در اینجا انواع آن را پیشنهاد می دهیم با عملکردی آسان، کم هزینه و با مصرف کم انرژی در مدل های مختلف و با کارکرد های گوناگون را میتوانید از کارخانه معین صنعت مشهد تهیه فرمایید.


انواع مختلف دستگاه وکیوم


1-دستگاه وکیوم تک کابین:

دستگاه وکیوم تک کابین تمام عملیات وکیوم، انتشار گاز، دوخت، خنک کردن و تخلیه گاز را به طور خودکار انجام می دهد. محصولاتی که با این دستگاه بسته بندی می شوند حشره و یا رطوبت به آنها نفوذ نمی کند به همین دلیل برای مدت زمان طولانی این محصولات تازه باقی می مانند.به عبارت دیگر با وکیوم کردن مواد غذایی میتوانید طول عمر آن ها به میزان دو برابر افزایش دهید و اگر گاز هم به داخل بسته تزریق شود باز هم ماندگاری محصول به میزان قابل توجهی بالاتر خواهد رفت.اما نمی توانیم به طور کلی میزان دقیقی جهت افزایش مدت زمان ماندگاری اعلام کرد چرا که محصولات با هم متفاوت می باشند.این میزان ماندگاری علاوه بر نوع محصول به نوع گاز تزریق شده نیز بستگی دارد.

کاربرد دستگاه سیل وکیوم:

دستگاه بسته بندی وکیوم تک کابین برای بسته بندی محصولات گوشتی، موادغذایی،بسته بندی خشکبار، بسته بندی سایل الکتریکی، بسته بندی حبوبات و وسایل پزشکی مناسب است.

2-دستگاه وکیوم بسته بندی دو کابین:

دستگاه وکیوم دو کابین هم از نظر عملکرد دقیقا مانند وکیوم تک کابین می باشد و تنها تفاوت آن ها در سرعت عملیات وکیوم و در واقع بسته بندی می باشد که در دستگاه وکیوم دوکابین بیشتر است.در حقیقت می توان گفت با همان نیروی مصرفی وکیوم تک کابین ، کارایی چند برابر دارد.

هر دو نوع دستگاه وکیوم تک کابین و دو کابین مدل تزریق گاز نیز دارند.عمل تزریق گاز به ماندگاری بالاتر محصول بسته بندی شده مانند انواع مواد غذایی و حبوبات کمک شایانی می کند.

3-دستگاه وکیوم عمودی:

این سری از دستگاه وکیوم چندکاره که عمل تزریق گاز هم می تواند در آن ها انجام شود، هم روند دوخت و هم عمل وکیوم وسپس انتشار (تزریق) گاز به داخل محصول بسته بندی شده را در چرخه وکیوم انجام می دهند. این نوع دستگاه بدون کابین است و به همین دلیل اندازه کابین وکیوم کاربری آن را محدود نمی کند. این نوع دستگاه وکیوم ، برای بسته بندی محصولات با سایز بزرگ و خیلی بزرگ ، مناسب می باشد. برخی از مدل های وکیوم عمودی دارای دو سیستم گرمایی هستند که این ویژگی برای پلاستیک های ضخیم و یا کیسه های ترکیبی مناسب است.

4-دستگاه وکیوم رومیزی:

در این نوع دستگاه تمام عملیات وکیوم ، دوخت ، تزریق گاز(در صورت مجهز بودن دستگاه به این سیستم)و خنک کردن توسط این دستگاه انجام می گیرد تفاوت این نوع وکیوم با دیگر دستگاه های وکیوم رومیزی بودن ان و حجم کم ان است.

5-دستگاه وکیوم افقی

این نوع دستگاه ،مانند وکیوم عمودی بدون کابین می باشد پس میتوان برای وکیوم کردن محصولات با سایز خیلی بزرگ از ان استفاده کرد ، اما در مقایسه با وکیوم عمودی قیمتی مناسب تر دارد.درجه وکیوم در تمام این دستگاه ها قابل تنظیم است و شما به راحتی می توانید میزان حجم محصولتان را به اندازه مورد نظرتان تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.